Veelgestelde vragen

Algemeen

Ik heb de spullen zondag nodig. Wanneer kan ik de spullen ontvangen?

U kunt uw bestelling dan zaterdag afhalen of laten bezorgen. De bestelling dient dan maandag weer retour te komen.

Ik heb de artikelen meerdere dagen nodig. Wat kost dit extra?

Alle prijzen op onze website zijn dagprijzen. Voor iedere extra dag betaald u 25% van de huurprijs. Mail ons bij meer dan 5 dagen, aangezien wij dan meestal een offerte op maat maken.

Welke dielselkachel heb ik nodig voor mijn evenement?

Het benodigd vermogen hangt af van het volume van de ruimte en waar het voor gebruikt wordt.
Het volume van een ruimte is de lengte maal de breedte maal de hoogte. En dat in meters.

Vermenigvuldig dat volume-bedrag met:

0,02 voor een kantoor (goed geïsoleerde dak en muren)
0,03 voor een opstal of magazijn (dak geisoleerd, muren niet)
0,05 voor een hal of werkplaats (dak en muren niet geisoleerd)
0,07 voor een tent

Voorbeelden:

1. Kantoorruimte van 10m lengte, 15m breedte en 3m hoogte. Heeft nodig 10 x 15 x 3 x 0,02 = 9 KW
2. Opslag van 20m lengte, 20m breedte en 6m hoogte. Heeft nodig 20 x 20 x 6 x 0,05 = 120 KW

Het totaal benodigd vermogen hoeft niet geleverd te worden door 1 enkele kachel. Hoewel duurder, is het soms beter meerdere kleinere modellen te nemen. Dit geeft een gelijkmatigere (en ook aangenamere) spreiding van de warmte . Kantoorvoorbeeld: in plaats van 1 van 9kW, neem 3 van 3 KW.

Voor kleinere tenten of ruimtes kunt u ook kiezen voor een gasheater of terrasverwarmer ipv een dieselkachel.

Zondags zijn jullie gesloten. Betaal ik deze dag wel als ik de spullen zaterdagavond nodig heb?

Nee. U betaalt alleen de dag dat u de spullen gebruikt. Indien u alleen de zondag de bestelling nodig heeft, kunt u de bestelling zaterdag afhalen en maandag retour brengen. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen de bestelling op deze dag te laten bezorgen.

Moeten alle spullen schoon retour?

Alle spullen worden schoon geleverd en dienen ook weer schoon retour te komen. Indien u de spullen niet schoon retour wilt geven dient u schoonmaakkosten te betalen. Voor glaswerk en servies geldt dat de schoonmaakkosten dubbele huurprijs is. U dient bij het bestellen van uw bestelling aan te geven dat u uw bestelling vuil retour wilt geven.

Hoelang van tevoren dien ik te bestellen?

Dit ligt aan de drukte. Wij adviseren om altijd zo vroeg mogelijk de bestelling vast te leggen om teleurstelling te voorkomen. Het wordt aangeraden om minimaal een week van te voren kleine bestellingen vast te leggen. Grotere bestellingen adviseren wij minstens een aantal weken vast te leggen. U kunt altijd contact met ons opnemen om te kijken of de gewenste artikelen voor uw datum nog beschikbaar zijn.

Ik zie dat ik bij jullie ook drank kan bestellen. Waarom staan hier geen prijzen van op internet?

De prijzen van de dranken kunnen nogal eens veranderen. Bel of mail daarom voor actuele prijzen.

Kunnen ongeopende flessen kosteloos retour?

Ja. Alle ongeopende flessen kunnen kosteloos retour. U betaald dan alleen de lege en aangebroken flessen. Dit met uitzondering van kratten bier. Deze betaalt u per krat. Dus als er een flesje uit de krat is aangebroken dient u de hele krat te betalen.

Bezorgen/afhalen

Kan ik de artikelen ook bij Nooijens Verhuur afhalen?

Ja zeker. U kunt uw bestelling op afspraak ophalen van maandag t/m zaterdag.

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Jazeker. U kunt afspreken wanneer u uw bestelling wilt komen afhalen. Dit kan op de dag van gebruik of de dag ervoor. De dag erop dient de bestelling retour te worden gebracht. Hetzelfde geldt voor het bezorgen van uw bestelling.

Kan ik een tijd afspreken om mijn bestelling te laten bezorgen?

Jazeker. Wij kunnen helaas geen exacte tijd afspreken. Wel kunt u aangeven of u de bestelling na, voor of tussen een bepaalde tijd wilt ontvangen.

Ik moet overdag werken. Kunnen jullie mijn bestelling ook 's avonds bezorgen? Of kan ik 's avonds mijn bestelling afhalen?

Nee. Helaas dient u uw bestelling overdag te laten bezorgen of op te halen. Hetzelfde geldt voor het terugbrengen of laten ophalen van de bestelling.

Betaling

Kan ik op rekening betalen?

Nee. Alleen vaste klanten kunnen bij ons op rekening. Wel kunt u het bedrag een aantal dagen voor levering overmaken. De bestelling dient te zijn voldaan voordat u de bestelling ontvangt. Daarnaast kunt u in onze vestiging pinnen of contant betalen. Bij de chauffeur kunt u alleen contant betalen.

Kan ik bij jullie pinnen?

Ja. U kunt op onze vestiging pinnen bij het ophalen van uw bestelling. Bij het bezorgen dient u contant aan de chauffeur te betalen.

Wanneer moet ik afrekenen als jullie mijn bestelling bezorgen?

U dient de bestelling bij levering aan de chauffeur contant te voldoen. Ook kunt u van tevoren het bedrag overmaken. Houdt er dan wel rekening mee dat het bedrag een dag voor ontvangst voldaan dient te zijn.

Kan ik aangebroken flessen drank ook houden?

Ja. Aangebroken flessen of kratten bier kunt u altijd houden. U betaalt hier dan wel nog statiegeld over.

Contact

Watermanstraat 28
5015TE Tilburg
013-5441481
info@nooijensverhuur.nl

Facebook

>